|
|
Pero B. Petrović
Pero B. Petrović je doktor ekonomskih nauka, radi u Institutu za međunarodnu politiku i privredu, Beograd, u zvanju naučni savetnik. Rukovodio je i učestvovao u izradi većeg broja fundamentalnih naučnih i istraživačkih projekata finansiranih od strane Ministarstva za nauku i tehnologiju Republike Srbije. Do sada je, pored koautorskih, objavio i dvanaest samostalnih monografija, i to:
- “Marketing strategija i preduzetništvo”, (1994);
- “Marketing strategija preduzeća”, (1995);
- “Marketing strategija i međunarodno poslovanje preduzeća”,(1997);
- “Upravljanje rizicima na tržištu kapitala”,(2000);
- “Sanacija bankarskih sistema”,(2002);
- “Poslovna diplomatija u turizmu”(2005);
- ''Turistička i finansijska tržišta''(2005)
- ''Preduzetnički menadžment''(2005)
- ''Privatizacija''(2006)
- ''Marketing''(2006)
- ''Turizam i poslovna diplomatija''(2007)
- ''Savremena poslovna diplomatija''(2008)
Objavio je i dva udžbenika na fakultetima gde izvodi nastavu u zvanju vanrednog i redovnog profesora:
- Ekonomika turizma, Geografski fakultet, Beograd(2008)
- Uvod u marketing, Fakultet za poslovne studije, Banja Luka(2008)
Takođe, objavio je 310 članaka, referata u zbornicima radova, eseja, priloga i prikaza u časopisima “Ekonomski anali”, “Ekonomika preduzeća”, “Finansing”, “Svet finansija”, “Finansije”, “Direktor”, “Nova trgovina”, “Ekonomika”, “Privredna izgradnja”, “Poslovna politika”, “Berza”, “Ekonomski vidici”, “Marketing”, “Ekonomika poljoprivrede”, “Turističko poslovanje”, “Turizam”, ''Računovodstvo'' i drugim. Imao je referate i saopštenja na preko pedeset domaćih i međunarodnih naučnih i stručnih skupova. Član je više redakcija domaćih i međunarodnih časopisa i publikacija, kao i naučnih i stručnih udruženja i asocijacija.
|
|